Implant antykoncepcyjny

Witam ,6m-cy temu zalozylam implant antykoncepcyjny i od okolo 4 mcy przestalam miesiaczkowac,wiem ze przy takiej antykoncepcji tak sie zdaza.Mam jednak pytanie czy powinnam udac sie do lekarza aby w jakis sposob((jezeli jest to mozliwe) "przywrocic"miesiaczkowanie czy tak moze byc przez caly okres stosowania implantu?Dziekuje i pozdrawiam

dr n. med. Piotr Siwek

To jest normalne przy tej metodzie antykoncepcji. Wszystko jest OK. miesiączki nie powinno być.

dr n.  med. Piotr Siwek

dr n. med. Piotr Siwek

  • Ginekolog, położnik
Ten lekarz udzielił 4423 porad

Wysokiej klasy fachowiec, doktor nauk medycznych i praktyk cieszący się dobrą opinią wśród pacjentek. Jest specjalistą ginekologiem i położnikiem z Bydgoszczy. Pracuje w Zakładzie Profilaktyki i Promocji Zdrowia Centrum Onkologii w Bydgoszczy. Odpowiada na pytania z zakresu patologii szyjki macicy, cytologii, interpretacji wyników, antykoncepcji, ciąży, porodu, połogu oraz inne dotyczące ginekologii i położnictwa.

cukrzyca

Czy grozi Ci cukrzyca?

Dowiedz się więcej
bmi

Sprawdź swoje BMI

Sprawdź
zawał serca

Test ryzyka zawału

Jesteś w obszarze ryzyka?

Ta strona korzysta z plików cookies

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.

Aby uzyskać więcej informacji kliknij tutaj.