Antykoncepcja

Witam. Jakis czas temu na miescie, nie miaalam przy sobie tabletek antykoncepcyjncyh. Kiedy wrocilam juz do domu w ogole o nich zapomniala. Nastepnego dnia pomyslalam, ze juz trudno, nie wezme bo za pozno i jedna tabletke z 2 tygodnia wyrzucilam...Teraz juz wiem, ze to blad bo dopiero po fakcie gdy moj orgaznim zaczal reagowac na brak jednej dawki przerazona zaczelam czytac instrukcje. Co teraz zrobic? Od prawie calego tyognia tabletki przyjmuje juz prawidlowo. Dzisija powinnam wziac pierwsza biala tabletke. Czy wziac jeszcze jedna rozowa z nowego opakowania zastepczego czy bez problemu wziac juz biala i kontynuowac normalnie branie tabletek? OD tygodnia mam zawroty glowy, poczucie 'wirowania; w oczach, ciezko mi skupic wzrok szczegolnie weiczorami. Czy jest szana na to, ze przez to moglo dojsc do zaplodenienia gdy 3 dni przed nie wziecem tabletki z drugiego tygodnia odbyl sie stosunek?

dr n. med. Piotr Siwek

Nie można tego traktować jako jako objawów wczesnej (bardzo, bardzo) ciąży. Proszę kontynuować normalne ( i punktualne) branie tabletek

dr n.  med. Piotr Siwek

dr n. med. Piotr Siwek

  • Ginekolog, położnik
Ten lekarz udzielił 4584 porad

Wysokiej klasy fachowiec, doktor nauk medycznych i praktyk cieszący się dobrą opinią wśród pacjentek. Jest specjalistą ginekologiem i położnikiem z Bydgoszczy. Pracuje w Zakładzie Profilaktyki i Promocji Zdrowia Centrum Onkologii w Bydgoszczy. Odpowiada na pytania z zakresu patologii szyjki macicy, cytologii, interpretacji wyników, antykoncepcji, ciąży, porodu, połogu oraz inne dotyczące ginekologii i położnictwa.

cukrzyca

Czy grozi Ci cukrzyca?

Dowiedz się więcej
bmi

Sprawdź swoje BMI

Sprawdź
zawał serca

Test ryzyka zawału

Jesteś w obszarze ryzyka?

Ta strona korzysta z plików cookies

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.

Aby uzyskać więcej informacji kliknij tutaj.