Przekąska dla malucha

Podjadanie między głównymi posiłkami jest naturalne dla nas wszystkich. Nie musimy obawiać się konsekwencji tej skłonności u dzieci, o ile nauczymy je sięgać po przekąski niebędące jedynie zastrzykiem pustych kalorii. 

Lepiej nie przyzwyczajać dzieci do słodyczy, chipsów czy napojów gazowanych. Alternatywnymi smakołykami powinny być jabłka, marchew, jogurty i ziarna słonecznika. Wymienione produkty mądrze byłoby uzupełnić rodzynkami, waflami ryżowymi i wybranymi przekąskami dedykowanymi dla dzieci.
Na sklepowych półkach nie brakuje wyrobów, których wygląd oraz opakowanie są wyraźnie skierowane do konsumentów w wieku od 3 do 10 lat. Dotyczy to m.in. produktów mięsnych, które przeważnie mają delikatniejszy, ciekawy smak i nie zawierają chemicznych dodatków. Kolorowe opakowanie nie oznacza jednak automatycznie, że dany wyrób musi być zdrowy. Rodzicom zaleca się więc czujność i skrupulatne zapoznanie się ze składem kupowanych produktów.

Lepiej nie przyzwyczajać dzieci do słodyczy, chipsów czy napojów gazowanych. Alternatywnymi smakołykami powinny być jabłka, marchew, jogurty i ziarna słonecznika. Wymienione produkty mądrze byłoby uzupełnić rodzynkami, waflami ryżowymi i wybranymi przekąskami dedykowanymi dla dzieci.

 

Na sklepowych półkach nie brakuje wyrobów, których wygląd oraz opakowanie są wyraźnie skierowane do konsumentów w wieku od 3 do 10 lat. Dotyczy to m.in. produktów mięsnych, które przeważnie mają delikatniejszy, ciekawy smak i nie zawierają chemicznych dodatków. Kolorowe opakowanie nie oznacza jednak automatycznie, że dany wyrób musi być zdrowy. Rodzicom zaleca się więc czujność i skrupulatne zapoznanie się ze składem kupowanych produktów.

Autor: Świat Zdrowia