vibin mini a vibin

dzień dobry zażywam od kilku lat vibin mini który dobrze tolerowałam. ostatnio lekarz mi przepisał vibin a nie vuibin mini, zauwazyłam róznicę w tabletkach po kolorach. myslę ze lekarz po prostu zapomniał dopisac słowo MINI.Czy ma to znaczenie w efektywności antykoncepcji. Dodam, iż mam dziwne podkrwawione upławy od pierwszego dnia zazywania Vibin. Czy mogę wrócić do Vibin mini po stosowaniu Vibin?

dr n. med. Piotr Siwek

Skuteczność antykoncepcyjna jest zachowana. Plamienia mogą być (i prawdopodobnie są) związane z wyższą dawką przyjmowanych hormonów. Po skończeniu opakowania można wrócić do Vibin mini.

dr n.  med. Piotr Siwek

dr n. med. Piotr Siwek

  • Ginekolog, położnik
Ten lekarz udzielił 3981 porad

Wysokiej klasy fachowiec, doktor nauk medycznych i praktyk cieszący się dobrą opinią wśród pacjentek. Jest specjalistą ginekologiem i położnikiem z Bydgoszczy. Pracuje w Zakładzie Profilaktyki i Promocji Zdrowia Centrum Onkologii w Bydgoszczy. Odpowiada na pytania z zakresu patologii szyjki macicy, cytologii, interpretacji wyników, antykoncepcji, ciąży, porodu, połogu oraz inne dotyczące ginekologii i położnictwa.

cukrzyca

Czy grozi Ci cukrzyca?

Dowiedz się więcej
bmi

Sprawdź swoje BMI

Sprawdź
zawał serca

Test ryzyka zawału

Jesteś w obszarze ryzyka?

Ta strona korzysta z plików cookies

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.

Aby uzyskać więcej informacji kliknij tutaj.