systen conti

Witam, Panie doktorze, mam 53 lata - od 2,5 miesiąca przyjmuję plastry systen conti. Zanim mi lekarz je zapisla mialam kompleksowe badania - hormony, usg piersi, mammografie,. badanie usg w ogóle wszystko co potrzebne do przyjmowania plastrow. początkowo co jakis czas pojawiały sie plamienia ale szybko znikały, teraz po 2,5 miesiącach pojawił sie ból piersi a nastepnie normalne krwawienie jak przy miesiączce, nie tak intensywne jak zwykle miewałam przed przyjomwaniem plastrów (były strasznie mocne krwawienia), teraz pojawiła sie jak by łagodniejsza postać miesiączki, trwa to juz 4 dni. Czy jest powód do niepokoju? Moja waga - 83 kg. Będę wdzięczna za informację. bardzo proszę przy podaniu odpowiedzi nie ujawniać czytelnikom mojego nazwiska :)

dr n. med. Piotr Siwek

Z pewnością nie ujawnię, bo go nie znam. Jeżeli takie sytuacje będą się powtarzać proszę o kontakt z lekarzem prowadzącym w celu korekty leczenia. Dopuszczalne jest lekkie plamienie

dr n.  med. Piotr Siwek

dr n. med. Piotr Siwek

  • Ginekolog, położnik
Ten lekarz udzielił 4169 porad

Wysokiej klasy fachowiec, doktor nauk medycznych i praktyk cieszący się dobrą opinią wśród pacjentek. Jest specjalistą ginekologiem i położnikiem z Bydgoszczy. Pracuje w Zakładzie Profilaktyki i Promocji Zdrowia Centrum Onkologii w Bydgoszczy. Odpowiada na pytania z zakresu patologii szyjki macicy, cytologii, interpretacji wyników, antykoncepcji, ciąży, porodu, połogu oraz inne dotyczące ginekologii i położnictwa.

cukrzyca

Czy grozi Ci cukrzyca?

Dowiedz się więcej
bmi

Sprawdź swoje BMI

Sprawdź
zawał serca

Test ryzyka zawału

Jesteś w obszarze ryzyka?

Ta strona korzysta z plików cookies

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.

Aby uzyskać więcej informacji kliknij tutaj.